Minervabunny Arkadaşlar merhaba, 17 ocakta ovülasyon testim bu şekildeydi, sonrasında da silikleşti, pik olmuş mu acaba?
Minervabunny cerkes46 Çok teşekkürler🥰 İkinci ayım ovülasyon testi ile takip ettiğim ilkinde bu kadar koyuyken yakalayamamıştım bu ay da böyle görünce emin olamadım bir🥹 Bir de 1 hafta geç yumurtladım, adet tarihimi ona göre yeniden hesaplamam mı gerekiyor acaba biliyor musunuz?
tuba-berfin Minervabunny yumurtlamadan 17 gün sonra gebelik testi yapsan adrte daha vakit varsa bile cıkıyor ben o sekilde hesapladım adete 5 gün kala ögrendim testimde kıpkırmızıydı
Minervabunny tuba-berfin Yaa anladım çok teşekkürler beklemeye çalışacağımm🥹 Size de hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah darısı başıma🥰