Dlnmscc Kızlar 5+2 yim sol böbrek agrısı galiba ya da sol yan ağrısı bilmiyorum agrıyor bunun sebebi ne bilen varmı
gezentianne Dlnmscc Normal bebek yerleşiyor rahim karna doğru büyümeye calısıyor birkaç hafta bende de olmuştu🥰 Bir de idrarımda hafif enfeksiyon cıkmıştı doktorum bol su iç demişti