Melissaa99 Arkadaşlar hiçbir belirti görmeyip hissetmeyip yani bir ağrı hassasiyet bulantı gibi şeyler hissetmeden hamile olduğunu öğrenen var mı adet öncesi kaç gün önceden öğrendiniz ya da sonrası
minaa_2356 Melissaa99 ben hiç bir belirti yaşamadan hamile kaldım ilk gebeligimde çok kötüydüm öyle anladım 3 aylikken kürtaj oldum ikinci gebelikte hiç bir belirtim yoktu doktorlar belirtin olmadığı için sağlıksız dediler 6 haftalık düşük yaptım yani belirti olup olmaması önemli değil bence. Sağlıklı olsun yeter
Ark Melissaa99 2 ay hamilelik belirtisi sonuna kadar yaşadım ama gebe olmadim.adetle sonuçlandı bu ay belirtim olmadı gebe kaldim adetin son haftası halsizlikle oldu galiba dedim
Aslihan-ozkan Melissaa99 benim memelerim adetten 10 gün önce şişmeye başlar. En geç 11. Günü adetim gelir. Adet olmadım. Hergün adet oluyorum sanıp wc koştum hep akıntım vardı beyaz. Memem daha çok şişti adet olmadım. Adetim 10 gün geçti test yapmamla çıkması bir oldu. 5 haftalık olmuştu
Melissaa99 Ark Ya benimde geçen ay 6 gün gecikti ama olmadım bu ay 9 hün sonra regl günüm bi belirti yok ikisi içinde notmaldr adetten önce ağrılarım başlar acaba bnmde oyle olabilirmi