Kizlar merhaba 20 haftalık hamileyim eşimle başka şehirlerde yaşıyoruz haftasonlari gelip gidiyor( bu süreç bitecek bu arada 2 ay sonra uzaktan çalışmaya geçecek) her neyse bu haftasonu çok hastaydım influenza oldum sanırım Perşembeden beri baya öksürük ve halsizlik var tekim haliyle normalde kayınvalidem falan gelicekti bulaşıcı diye gelmelerini istemedim kocam da gelicme ben dedi ama ona da com ısrar ettim ben tek hallederim sana da bulaşmasın iş güç geri kalma diye falan filan( cidden fazla aşırı gelmemesi için baskı yaptım benllki ondan) ama içten içe gelmesini bekledim..cidden gelmedi. Bugün de öle bı duygusallastim bilmiyorum ben olsam eşim hamile ve hasta istiosa bin kez gelme desin gelirdim herhalde..siz ne düşünüyorsunuz biraz akıl almaya ihtiyacım var sanırım