Herkese selamlar. Kızlar ben 16 kasımda zorunlu kürtaj oldum. Bebeğimin kalbi durmuştu. Doktorum 2 adetten sonra korunmayı bırakabilirsin dedi. Öyle yaptık. İlk adetimi kürtajdan 27 gün sonra oldum. Diğerini ise ilk adetten 18 gün sonra oldum. Çok düzensizdi yani noramlde döngüm 28 gündür. Kürtajdan dolayı normal olduğunu düşünüyorum. Her neyse 3.adeti görmedim. Düzensizlikten dolayı ne zaman olurum bilmiyordum ama bugün 28.gün. Normalde bugün olmam gerekti. 2 gün önce öğürerek uyandım sabah. Acaba mı dedim ve test aldım. Artımed normal kaset test aldım 2 tane. Eve döndüm ve sabah idrarı değil akşamüzeriydi testi yaptım. Çok çok hafif hayalet çizgi dedikleri o çizgi çıktı. 2 gün sonra tekrarladım. Yani bugün ve sabah ilk idrarla. Çok daha belirgin bi çizgi çıktı. Ama biliyosunuz insan tekrar tekrar yapmak istiyor. Akşamüstü nöbetçi eczaneden çok daha güvenilir olduğunu düşündüğüm prodictor early erken gebelik testi aldım. Birkaç saat önce onuda yaptım. Ama klavuzda idrara 15 sn batırın yazıyormuş. Ben 5 sn diye okudum ve sadece okadar batırdım hemen çıkardım. Negatif sonuç aldım. Şimdi kafam aşırı karıştı. Kullanım hatası yaptım evet ama hiç mi çizgi çıkmazdı yani arada 10 sn var? Artımed için çok yalancı pozitif çıkardı yazısı okudum. Sağlık ocağı uzak taşındığımızdan dolayı eşimin götürmesi gerek. Hemen gidemiyorum. Sizin anlayacağınız bu nedir şimdi. 2 pozitif artımed, 1 negatif prodictor erken testi. Ama kullanım hatalı…