2 gün önce doğumum oldu🙏🏻 bu platformdan çok şey öğrendim ve uyguladım🥹 profilim korkularımla lekelenmelerimle endişelerimle dolu. Hiçbişeye gerek yokmuş zaten rabbim en güzelinden yazıyomuş herşeyi🙏🏻 kucağıma aldım ilk söylediğim şey nasıl bakıcam ben bu bebeğe😀 annemle ablamın paçasına yapışmış durumdayım beni bırakıp gitmesinler ya bakamazsam diye.. ama içimde o gücüdü de muhakkak bulucam çünkü anneler herzaman güçlüdür sadece bu aralar duygusalım. Hamilelik çok zor başlı başına zor yani ama herşey geçicek kızlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim arada gelip tecrübelerimi paylaşırım🥰 happyKids uygulamasına geçiş yapıyorum🩷