AnayimBenAna_ 1prens1prenses_ yumuşatıcı önerilmiyor doktorlar tarafından canım, aslında bizlerin bile kullanmaması gerekiyor
Alisde 1prens1prenses_ bende yumusatici cok seviyorum ama almadim dalan granül detarjan var onun lavantalisi ve zeytinyagli olani var ıkiside harika kokuyor bebegimin kiyafetlerini yikadim ev mis gibi kokuyor
Deryakaya1802 1prens1prenses_ uni baby çok güzel kokuyo ferah pembe kapaklı tek galiba o 😍 beyaz sirke bikaç damla da lavanta yağı damlatınca da çamaşırlar çok güzel kokuyo ferah temiz temiz dalinin de bahar ninnisiydi sanırım güzel kokuyo
Hamide_00 1prens1prenses_ yumuşatıcıları çok kalıcı gelmedi kokuları deterjanları daha güzel kokuyor granül sabun
1prens1prenses_ AnayimBenAna_ ya öyle de alışkanlık artık Elimden geldiğince istemiyorum ama makinada kötü koku veriyor ya baya küf gibi
1prens1prenses_ Alisde ben onun beyazlar için Bahar çiçekleri aldım da Makinamdan galiba koku olmuyor ya