Hanımlar 6 haftalık hamileyim ve inanılmaz kötü bir salgına yakalandım bugün vücudum sızlıyor ateşim var etlerim sanki böyle kesik kesik gibi sırtlarım ağrıyor bu sefer ki salgın aynı corona gibi sizce ne yapabilirim doktorum ıhlamur ve bitki çaylarını yasakladı folik asit haricinde hiçbir şey kullanmıyorum sizce ben bu durumu bebeğime bir şey olmadan nasıl atlatabilirim ?? Önerilerinize ihtiyacım var 😔