Mmtomyr Kimyasal gebelik geçiriyorum 16 gün oluyo öğreneli ama halen bi kanama falan olmadı olması gerekiyo diye biliyorum daha önce yaşayan var mı? Bir de ilk zamanlar kadar sık olmasa bile kasık ağrım sırt ağrım hafif baş dönmelerim oluyo
Eda42_ Mmtomyr Kan değerine bakıldı mi sıfırlanınca başlar diye duymuştum ne zaman bakıldı en son kaçtı
yusracim Mmtomyr bende daha yeni geçirdim doktorum adetinle sökülür demişti öyle de oldu adet tarihin ne zaman cnm
Mmtomyr Eda42_ geçen hafta pazartesi baktım en son 21di düşer dediler tekrar bakmadım yarın randevum var yine gidip bakıcam
Dyguuu59 Mmtomyr bende aynı durumdayım 2 gün önce kimyasalı öğrendim değerim bi anda düştü halen hiç kanama vs yok
Mmtomyr Dyguuu59 değerim çok saçma sapan bi şekilde ilerliyo kimyasal mı dış mı anlayamıyoruz bile 21 çıktıktan 5 gün sonra 224 oldu 3 gün sonra 713 oldu dr da anlam veremedi kanamam da olmadı yarın tekrar kontrolüm var bakalım ne olacak kafalar karışık
Mmtomyr Lilo128 allaha şükür sağlıklı gebelikmiş şu an 13+5 mucize gibi bir şey oldu kimyasal mı boş mu karar vermeye çalışırken dr kese görmeye başladı İnşallah böyle sağlıkla ilerler