Oğlum 2 ay 12 günlük. Anne sütü ile besleniyor fakat birkaç gündür yarım saatte bir, 1 saatte bir emmek istiyor. Sürekli emzirdiğim içinde gögüslerimi boş hissediyorum böyle dolu değil gibi. Bu arada kilo alımı ve şişli bez sayısı iyi. Mama takviyesi yapmak istedim kesinlikle kabul etmiyor. İlk haftalarda sarılığı vardı diye günde 1 kere falan veriyordum ama şuan biberonun ucuyla oynuyor.. Sanırım biberon reddi yaşıyoruz. Tecrübeli kişilerden yorum bekliyorum bebeğim neden böyle yapıyor 🥹