Leo1234 selam canım. Üstteki mesajların tamamını okumadım ama ben de moleküler biyoloji ve genetik mezunuyum. Çok kafanı karıştırmadan cevaplamaya çalışacağım. Öncelikle mutlaka ama mutlaka doktorun tavsiyelerine öncelik ver. İğneden sonra yaklaşık 40 saat sonra yumurtanın çatladığı söyleniyor. Yumurtalar çatladıktan sonra hemen 1 gün içerisinde rahme inmez, 1-3 gün kadar tüplerde kalır. Yavaş yavaş ilerler. Spermlerde aynı şekilde, erkeklerden çıktıktan sonra kadın vicudu içerisinde 2-3 güne kadar canlılıklarını sürdürebilirler çünkü insan fizyolojisi bu şekilde tasarlanmış. Bu yüzden kendini çok fazla stres yapma. Her şey pamuk ipliğine bağlı gibi düşünüp saat hesabıyla kendini yorma. İğneden 24 saat sonra ilişkiye girersen döllenme olmaz diye bir şey yok veya 36 saat sonra olursa mutlaka döllenir diye bir durum da yok. Tahmini adet tarihinde negatif görüp adet olman yumurtanın döllenmediğine de işaret etmez, sadece tutunmadığına işaret eder. Biraz nasip biraz kader. Gönlünü ferah tutmaya çalış canım 🧡