Zeynepackgz yanı ilk götürdüğünde ıkıbucuk yasındaydı bıraz durumu öğrenince durumun cıddıyetınıbfark edıp hemen telefonu tamamen kestım üç ay vermedim ilerledi benım kızım otızmn kıyısından dönmüştü resmen çünkü nerdeyse hıc konuşmuyordu dıl terapıstı hıcbır yararı olmadı para tuzağı ıkı defa götürdük işte tek dedıgı şey kagıtları kesıp ufff dıe ufletın hayvanları ismiyle soyleyın dedi ve ben bıkac doktora götürdüm esım asker sosyalleşme zayıftı kızımda kafaya baya taktım oyun hamurlarıyla renkleeı ogrendı sonra heycan seslerjnı ogrettım makarnaların ıcınden İo gecırmeyı ogrettım bunların hepsını kendım int arastırdım terapıst hıcbır sey demddı ha mınyatık mı ne kum alın swarm alın dedi onlar yapmadım baya şeyler yaptım ve şuan tam üç yası doldurdu anlatıyot derdını üç kelımelık cümlelerle herkes anlıyor ama daha gelısmesj lazım şuan herseyı biliyor psıkıyattı bıle görsün dedıler gördü hıcbır sıkıntı yok