ipos Ben lazere gidiyordum ama hamileliğimi öğrendikten sonra dondurmuştum paketimi. O zamandan sonra evde kendim ağda yaptım, dediğiniz gibi daha rahat. Ama şimdilerde kendim almakta zorlanıyorum, kuaföre gidicem ama şunu merak ediyorum, popo arası için normalde kuaförde yüz üstü yatmamızı istiyorlardı hamilelikte yüz üstü yatmamız sorun olur mu acaba sizin kuaförünüz nasıl yapıyor. 22+4 deyim