Ya birşey sorucam. Gusül abdesti alırken niyet edip önce elleri yıkayıp, ağza 3 defa su çekip, sonra burna 3 defa su çekip devamı namaz abdesti gibi alıyoruz ya. İşte normal abdesttede ağız burun yüz diye devam ediyor ya. Şimdi burna çektikten sonra yüzümüzü mü yıkicaz sonra kol alın diye gidiyor. En son baş ve omuzlara su döküyoruz. Sonra tekrar normal abdest alıyoruz, ayağa su döküp çıkıyoruz. Acaba yanlış mı yapıyoruz diye sormak istiyorum. Erkeklerde de aynı şekilde olacak değil mi? Bir video gördüm de tereddüte girdim. Yardımcı olur musunuz? Ağız burun ve sonra namaz abdesti dediği yüzü fln yıkamak mı yoksa tekrar 3 defa el ağız burun yüz kol diye mi devam edecek normal abdest gibi?