Aylin35 hiç korkma ferim ben sana daha yolun çok başındasın. Bebek yerleşiyor rahim büyüyor ondan kasık ağrın olması normal. Son aylarda Bebek iyice büyüdüğü için o kaşık ağrısı ve baskısı artacak . Benden sana tavsiye rahat ol kendini çok dinleme kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok .