Ayse35 40+0da hafif pembe lekelenme nedeniyle gittim 4.5cm acilmam olduğunu öğrendim 6.5cm kadar ağrı sızı hissetmedim 18 00da basladi sancim 20:45 dogurdum yani cnm hiç belli olmaz ilk oglumdada gece tuttu sancim sabaha kadar ağrı çektim sabah 7de gittim gece 1de dogurmustum acilmam olmamıştı sancim coktu duam doğurmayı bekleyen herkesle sakın panik olma dua et rabbim bir avazda kurtarsin cnm