Caglacagla 18 haftalık gebeyim kızlar süt içme konusunda sizce günlük süt alıp mı ısıtıp içmeliyiz yoksa pastörize olması şart mı ?? Burda inekli olan bi yerde yaşıyoruz gurbette çelişkide kaldım severim oysa ki taze sütü 🙄
Deletedmom00251 Caglacagla tabi ki iyi sadece cok iyi kaynatman lazım kısık ateşte kaynat soğuyunca iç az az al bozulmasın