ozlem31_ 4 taşındaki çocuğumda rota virüsü pozitif çıktı. Aynı belirtiler bende de var. 6 haftalık hamileyim bebeğe zarar verir mi?
zynpzynp123 ozlem31_ merhaba. Aynı durumu biz de yaşıyoruz. Süreciniz nasıl geçti? Bir sorun oldu mu acaba?
ozlem31_ zynpzynp123 Oğlum ilaç la atlattı çok şükür . Bende de 3-4 gün sürdü . Şuan bebeğimiz sağlıklı . Bağışıklığınızı güçlü tutun.
zynpzynp123 ozlem31_ kızım atlattı sayılır çok şükür. Benim de 4. günüm. o kadar su kaybediyorum ki endişelenmeye başladım. Özellikle şunu tükettim dediğiniz bir şey var mı acaba?
ozlem31_ zynpzynp123 midem bulansada zorla bol su tükettim. Çubuk kraker, tost, Muz , haşlanmış patates …