ayseayseaysee Cuma günü tetanoz aşısı oldu. 26+6 haftalığım. Cumadan beri kol ağrım var ama asıl endişe ettiren bebeğimin hareketlerinde yavaşlık ve azalma olduğunu hissediyorum. Aşının böyle bir yan etkisi var mı?
Maviss718 ayseayseaysee canım o haftalarda hareket problemi oluyorda aşıyla alakası yoktur kendinizi çok yorduysanız dinlenin çikolata ye hareketini bekle hiç hareket etmiyorsa doktora gidebilirsin
Sebiihanm ayseayseaysee yani gerçekte varmı yan etki olarak bilmiyorum ama bende de 2. Dozdan sonra olmuştu iki gün daha ağırlaşmıştım ve bebek hareketi azalmıştı 3. Gün düzeldi ama uzun sürmedi . Sizin kaç gün oldu aşı olalı bi kaç güne düzelir içinize sinmezse bi doktora da gidebilirsiniz.
ayseayseaysee yeni_anne2 bağdaştırmak değil, böyle bir yan etki yapmış olabilir mi diye soruyorum. Doktoruma sordum yanıt bekliyorum. Tamamen hareketsiz olmadığı için acile gitmiyorum.
ayseayseaysee Maviss718 tamamen hareketsiz değil hareket ediyor ama geçen günlere göre daha az hareket ediyor. 3-4 saatlik araç yolculuğu yaptım belki de yoruldum o yüzden uyuyor bilemedim 😅
Munisett Aşının böyle bi yan etkisi yok bazen çok hareketliler bazen çok hareketsizler. Kac doz oldunuz
ayseayseaysee Sebiihanm benim de 2.gün aşı olalı ama evime geldim biraz dinlendim rutin hareketlere başladı 🥰 ben biraz evham yapmışım sadece