Sezeryan doğum yapali 3 aydan fazla oldu aşırı terlemelerim devam ediyor özellikle geceleri baş biyun ensem sirtim kan ter içinde kaliyorum 2 kere üzerimi degistiriyorum sizlerde de böyle bir durum oldu mu normal mi bu durum endokrine gittim tsh m falan normal dedi