Sancı olduğunu nerden anladınız bende 33+3 haftayım bende de kasık ağrım oluyor belim iki üç gündür bazen çok ağrıyor genel olarak belim hep ağrıyor dün gece de saat 3 gibi afedersiniz büyük abdes yerine bi sancı girdi feleğim şaştı.
Sancı mı ne sancısı anlamıyorum yaşadıklarımın.
Bu arada geçmiş olsun nerden anladınız siz