Alset geçen sene ocakta beş haftalıkken kanama ile kürtaj oldum, sonra temmuzda hamile kaldım eylülde 9 haftalıkken kalbi durduğu için tekrar kürtaj edildim. Uzun süre kanamam oldu ama sorun yok dendi, aralık ayında farketmeden hamile kalmışım planlı olmadı ama o da kimyasal oldu. İlk kez bile isteye bu ay denedik ama galiba o da olmayacak adetime 8-9 gün var beta negatif çıktı 😔