İki sene sonra ikinci doğum hikayemle tekrar burdayım😀Arkadaşlar benim bebeğimin kafa ölçüsü baştan beri büyüktü ve bu yüzden ikinci olmasına rağmen doğumdan çok korkuyordum.39+4 akşamı mide bulantım başladı aslında sürekli midem bulandığı için çok önemsemedim ama normalde biraz fazlaydı bi kaç gündürde sırt ağrılarım artmıştı hastaneye serum taktırıp biraz rahatlamak için gitme kararı aldım.Hastaneye gittiğimde kadım doğum acilden giriş yaptım midem bulandığını söyleyince son haftada olduğum için çatı muayenesi yaptılar ve 4 cm açıklığım çıktı nst ye koydular düzenli sancımda çıkınca yatırma kararı aldılar. Ama ben hiç birşey hissetmiyordum.Sabaha kadar arada gelip kontrol ettiler ama sancım hiç başlamadı sabah doktor geldi ve ultrasonla bebeğe baktı kafasının çok iri olduğunu ve normal doğum konusunda kararsız kaldığını ayrıca bebeğin kanaldada olmadığını söyledi başka doktor geldi onunlada görüştük oda denemeliyiz diyince bende denemek istedim.
09.30 da tekrar açıklık muayenesi için geldiler açıklık 5 6 cm olmuş ama hala sancım yoktu. Suyumu patlatıp yüksek dozda suni sanci verdiler.Bir kaç dk sonra hemen sancım başladı ve ilk doğumuma göre sanki daha şiddetli sancılardı ilk doğumumda hiç sesim çıkmazken bunda bağırmaya başladım.
Sancı boyunca nstyi hiç çıkarmadılar sola yatarak sancı çektim bir buçuk saat sonra tam açıklık oluştu ama bebek kanala girmedi ve ıkınma isteğim gelmedi.
Ebem elini iyice içime soktu ve benden elini ittirmemi böylece bebeğin kanala gireceğini söyledi ıkına ıkına artık aşağıya indiğini farkettim ve kendi baskısı geldi artık istemedende ıkınıyordum gerçekten çatal çok zorladı yarım saat sonra tam 11.24 te oğluma kavuştum.07.12.2024
Elhamdülillah ne ağrı kaldı ne sızı tabi kafa büyük olunca dikişimde epey oldu ilk doğumdada çok vardı ama bebeğime kavuşunca ağrılar daha rahat karşılanıyor üç gün boyunca emzirirken çok sancım oldu ona da normal dediler rahim emzirirken toparladığı için sancı oluyormuş. Üç günden sonra herşey daha kolaydı yavaş yavaş dikişlerimde düştü. şimdi bir buçuk aylık olduk ve hiçbirşey kalmadı ne kadar zor olsada doğumu bile unuttum.darısı doğum bekleyenlwrin başına💕❤️