22 haftalığız . Kızlar idrar yolu enfeksiyonu vardı. Sarı akıntım geliyordu akıntıdan başka hiç bir şikayetim yoktu bu arada yanma kaşıntı vs. Crp de yükselmişti onu da idrar yolu yükseltmiş demişti doktorum . Antibiyotik ve 7 adet fitil kullandım . Bitti 2 gün oluyor doktor demedi ama biz yine de fitil bitene kadar ilişkiye girmedik. Daha faydalı olabileceğini düşündük . Ama daha ilk ilişkide ilişki sonrası vajinam da efsane bir yanma oldu . 1 saat filan ve baya baya yanma yani. Geçmemiş mi acaba enfeksiyonum yoksa 10 günden beri ilişki vs olmadı ondan mı ? Bu arada akıntım filan durmuştu . Basına gelen var mı ya ?