Anne1924 kan sulandırıcı kullanması lazım düzenli. Dedemde de 82 yaşında aynısı oldu. Pıhtı attı. Kan sulandırıcı başladılar. Coraspindi sanırım. Bi gün teyzemler kan sulandırıcıdan dolayı burnu kanıyor bir kaç gün içmesin diye kendi kafalarına göre ilacı kestiler. Kestikleri günün sabahı felç indi hastaneye yattı geri dönüşü olmadığı malesef. Kan sulandırıcı çok çok önemli yani. İyi bi doktora görünün o yönlendirecektir. Yatış vereceklerini sanmam