Kızlar ilk bebeğim ikinci dogudunda 18 aylık olmuş olacak sezeryan olacağım sorum şu zor oluyor mu o ilk 3 hafta sonuçta tam iyileşmiş olmuyoruz bir yandan küçük bir bebek emzirme sürecü gaz süreci sürekli besleme diğer yandan ilgi isteyen başka bur bebek onun yemesi içmesi hatta gelip üzerinize yatmak hoplamak istemesi malum dikişler anca iyileşiyor olacak tecrübe eden var mı süreç nasıl geçiyor