Beyzanur1311 Merhaba arkadaşlar kan testi verdim ilk defa bu kadar yüksek beta hcg 2.30 çıktı ilerleyen zamanlarda yükselirmi
Ftmnur11 Beyzanur1311 adete yakın verdiysen bu şekilde cikabiliyormus.ne kadar doğru bilemem.benimde bı kere 4.65 çıktı ertesi gün adet oldum
smnrctnn0 Eğer adetinize 15 gün gibi bir süre varsa evet belki bir ihtimal yükselir. Çünkü benimde 14 gün varken böyleydi sonradan yükseldi 24’le öğrenmiştim. Şimdi 11+3’üz 🥰
Beyzanur1311 smnrctnn0 uuu maşallah 12 gün var reglime daha öncelerinde test verdim ama hep düşükdü bundan da azıcık şüphelendim biraz daha bekleyelim bakalım bi değişiklik olırsa yazarım yine☺️🥲
Beyzanur1311 Ftmnur11 o belki adet değildir sınıra gelmişsin ilk hamileliğimde 4.37 di doktor gebeliğe hazırlanıyosun dedi 1 hafta sonra yine kan verdim 318 yükselmişti tekrardan bi git istersen