ozgese-s Kızlar bebeğim küvez de bugün kandil nolur dualarız da bebeğime yer verin ne zaman çıkacağı şuan belli değil rabbim tüm bebeğini bekleyen annelerin yardımcısı olsun
Neferut ozgese-s Allahım hiçbir anneyi evladıyla sınama aynı süreçten geçtim bebeğini hastanede bırakıp eve elin boş gelmek o kadar ağır ki. Bu mübarek günde rabbim seni tez vakitte evladınla sağlıkla bir şekilde kavuşmanı nasip etsin.
Sermec27 ozgese-s benim oğlumda 17 gün küvezde kaldı şükür şimdi yanımda 7 buçuk aylık olduk bile bir an önce kavusun inşallah 🤲
ozgese-s Neferut Amin canım gerçekten çok zormuş ne görebiliyorum ne dokunabiliyorum inşallah tez zaman da kavuşurum yavruma
Nisbaral Rabbim sağ salim evinize dönmeyi nasip etsin size ve diğer tüm bebeğine kavuşmayı bekleyen annelerimize💖
Rozzzzaa ozgese-s Rabbim bu güzel günün hürmetine bebisini en kısa zamanda kucağına almayı nasip etsin 🤲💛
Serap09 ozgese-s canım bebegin ne için kuvezde 37 haftada dogum yaptın diye biliyorum eger solunumu sıkıntılı değilse 3 yada 5 günde veriyorlar sagsalim kucağına al bu mübarek günde inşallah duam o
ozgese-s Serap09 Canım doğumca ağlamadı ciğerlerin de sıvı toplantı kendi kendine nefes alamıyor antibiyotik başladılar ama şuanlık erken çıkma durumu yok dediler 10 günden sınra ne zaman çıkacağı belli olur dediler 😭
Serap09 ozgese-s aynı durumda arkadaşım 12 .gun çıktı 10 gün antibiyotik verildi ogg ile ağızdan hortum ile beslendi 2 gün anne uyumda kalıp gittiler üzülme bir an evvel çıkar inşallah
Nznks ozgese-s benimde oğlum aynı sezeryanda su kaçtı cügerine yogunbakımda cumadan beri seni çok iyi anlıyorum