Prodoctor testi arkadaşım önermişti onun betası 7 iken bile çok silik göstermiş. Bende aldım yumurtlamamın üzerinden 8 gün geçti. Belki hamileysem en azından benimde betam 6-7 olmuştur diye düşündüm. Ümitsizce ilk idrarla testi yaptım. Böyle incecik bir çizgi çıktı. Ortam ışıklı olduğu için görebilmeniz için biraz kararttım. İlk kez kullanıyorum bu testi. Güvenilir midir prodoctor? Daha önceki aylarda testlerim negatifken hiç ince veya silik çizgi bile çıkmazdı. İlk kez böyle bir şey olunca çok heyecanlandım. 