Arkadaşlar sabah 10 dan beri kasıklarıma aşırı kramp giriyor ve belime yayılıyor 2 saat sürdü başta ara ara şiddetlenip düzenli değildi bir ara geçti 1 saat çnce tekrar başladı ve bebek hareket ettikçe ağrı şiddetleniyor kramp şeklinde bir ağrı sizce ne yapmalıyım suyum yada kanamam gelmedi