Ebru_ebru EDS 25.haftada yaşadım dün akşam şuan iyiym ama bebeğim çok hareketliydi bugün hareketi birkaç defa hissettim şuan onu düşünüyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Portakalina Ben de 27. Haftadayım aynı hissediyorum ara sıra akıntı da artış var acaba idrar yolu enfeksiyonu ile ilgili mi diye düşündüm
EDS Bende de idrar yolu enfeksiyonu var kaç aydır azalmq var amq bitmiyo bı tür geçmiyor antibiyotik kullanmama rağmen