Nuribasak Heisenberg kayiplarim var o yüzden içimde şüphelerim var. Şu anda riskim yok ama bı anda birşeyler olur da erkenden doğar diye çok korkuyorum. Riskim olmadığı için de ciğer geliştirici falan olmadı bu yüzden sormak istedim.
SuSerkan Riskli bi süreç kimse buna Yaşar yada yaşayamaz denilemez gelişimi de önemli Doğum süreci de