Kızlar merhaba 37 haftaya girmiş bulunmaktaym Nst ye girince bebeğm hareketsizleşiyor geçen hafta 3 kere tekrar istedi doktor yemek falan yedim ama oraya yatınca bebeğimin hareketleri olmuyo hiç doktorda yatış verdi kontrol altında tuttular nstlerim yatış bölümünde gayet iyi çıktı yarın tekrardan gideceğim hareketlenmesi için napmamamı önerirsiniz ne yapsam hareketlenir acaba stresten dolayı falan mı acaba hareketsizleşiyor olabilirmi?