ozlemprlk16 Selam kızlar 38+2 haftalık gebeyim ama 3 gündür ishal gibi çıkıyorum tuvalete ve 3 kilo vermişim bebeği hareketleri falan normal ishal yaşayan ve kilo veren oldu mu yarın zaten doktora gideceğim başına gelen var mı normal mi
VeraVrea ozlemprlk16 doğuma yakın iyi aslında bapırsaklar temizleniyor ben de magnesine calcinee içiyorum son iki gün cunku hafiflemek istiyorum siz de ödem atıyorsunuzdur. Yogurt, muz, haslanmıs patates yiyin bolca
Rozzzzaa ozlemprlk16 doğuma yakın birçok kişide oluyormus temizleniyormus aslında öyle okumuştum burda bazılarında, geçmiş olsun size de
2prens1prenses_ ozlemprlk16 ishal deilde bende 3 gebeligimde de son haftalarda kilo verdim mesela bir aydır 70 kiloydum bugün baktım 69 olmuşum bir aydır hiç kilo almadigim gibi bir kilo vermişim bide