Rosemihra sekerpare3 normalde sigara içen biri değilim ama gebeliğimde aşerdim resmen . Siz içiyor musunuz yani
saglikciaanne Anestezi alacaksınız ve çok riskli bir durum kesinlikle en az sekiz saati ağzınızdan bir damla su bile geçmemeli heleki sigara konusu çok hassas bir durum sezaryen sırasında nefes darlığına kadar yolu var
sekerpare3 saglikciaanne evet ilk dogumumda suyum gelmıstı doktoru beklerken ıcmıstım. Yanı 1 saat oncesı bılımcsız bır sekılde sıgara ıcmıstım. Sezeryan anında nefesım cok daraldı. Sımdı yıne aynısı olsun ıstemıyorum ama tam olarak kac saat oncesı bıraksam yeterlı olur net borsey soyleyen yok. Bıraz stres yaptım oyuzden sormak ıstedım burda
saglikciaanne sekerpare3 yani 8 saat açlık istiyorlar genel olacaksa spinal ve acil durumlar tabi mecburi olarak saatte bakılmıyor fakat keyfi durumu geçmemesi gerekli . Tüm doktorlar genelde gece 12 den sonra bisey yeme der mümkünse sizde dikkat edin sabredin çok sıkıntılı bi durum çünkü bu
sekerpare3 saglikciaanne Evet canım banada 8 saat oncesi ac kalacaksın dedı ama sıgaraya pek birsey demedı. Bende 24 saat öncesi kesicem sigarayı