Kızlar 12+4 teyim yaklaşık 5-6 gündür geçmeyen bir baş ağrım var parol içmek istemedim tekrar başlar diye ama geçmiyor aynı zamanda boğaz ağrısı da vardı ama inanın baş ağrısı öldürüyor kafam o kadar yorgun ki uyuyorum uyanıyorum geçer mi rahatlar mıyım diye geçmiyor her sabah aynı ağrıyla uyanıyorum normal mi bu yaşayan var mı?