40+2 olduk. Sürekli sancı var ve nstde de çıkıyor ama duzensiz yani yalancı sancılar. Geçen hafta iki kez açılmama bakıldı, hiç yoktu. Bebek baş aşağı ama hala kanalda değil, hurma, yuruyus, squat, ilişki, ördek yürüyüşü vs her şeyi demiyorum ama bebişte hareket yok, sadece sürekli sancı çekiyorum. Salıya randevu verildi, duruma göre yatış verilecek. Sizde durumlar ne? Aynı durumda olup bekleyenler var mı?