Merhaba bende ük hastasıyım şu an 24 haftalığım ilk 5 ay sadece salmiden kullandım ama hep ataklar oldu kan ve mukus şeklinde 5.ayda lavmana başladı doktorum hemen düzeldim o bana çok iyi geliyordu zaten ama ilk zamanlar kullandırmamıştı stres yapmayın sizde bebekle çok ilgisi yok bu hastalığın