Kızlar herkesin Miraç kandili mübarek olsun. Rabbim kimin gönlünde ne dua var ise kabul etsin. Miraç kandilin de peygamber efendimiz’e süt ve şarap sunuluyor peygamber efendimiz süt’ü seçiyor. Bu gece süt kimler içecek. Ben kurs döneminde iken kurs hocalarımız hep süt verirdi bize Miraç gecesin’de. Bu arada kizlar bu sütü normal olarak mı içiyoruz yoksa hani okunması gereken dualar vs var mı? Bir bebiş istiyoruz genetik sonucumu bekliyoruz ama bunun için okumam gereken ekstra bir şey var mı acaba 🥰