01180322 Kontrolde bebeğimn başı yukardaydi , ilk gebeligimde 27 den snra doğum şekli almıştı kızım bu normalmi donebilirmi hala
seyma0661 01180322 36-37ye kadar dönebilir diyorlar bizimki de baştan beri yukarıda 33 haftalık olduk. Sonraki hafta kontrol var ama dönmeyecekmiş gibi geliyor bana
babyiscoming_ 01180322 dönedebilir, dönmeyedebilir. Bebekler 25ten sonra genelde doğum pozisyonu alıyorlar benimde o zamandan beri baş geliş. 37′de bile dönen varmış diye okudum burada ama bazı bebekte dönmeyince dönmüyor
01180322 seyma0661 babyiscoming_ şansıma ilk dogummda çok zordu , ikincisi kolay olur diyorlardı oda bebek ters
seyma0661 01180322 valla bende normali çok istiyorum ama işte bebekler seçiyor bazı şeyler de nasip işi. Hayırlısı ve bizim için en kolayı hangisiyse o olsun insallahhhh
01180322 seyma0661 insallh insallh, ilk çocuğumdA küçük ailemdende çok uzak olunca en hızlı nasıl toparlarim diye dusunuyo insan iste
seyma0661 01180322 evet hem aile uzak hem küçük çocuk gerçekten zor olur sizin için ama inşallah en kolay şekilde atlatırsınız 💕 bende gurbetteyim doğuma annem ve kuzenim gelicek ama tabi ilk bebek olduuu için çok zorlanmam diye ümit ediyorum
01180322 seyma0661 bz Almanya’dayz o sebeple istedikleri halde gelemezler😥kolay geçer insala hepimizjnki ne diyelm