arkadaşlar 1yıl 3aydır korunmasız olmamıza rağmen gebelik vs olmadı … rahim filmi çektirdim hepsi temiz çıktı …
size bişey danışmak istiyorum… yumurta çatlatma vs yaptırmadan aşılama yaptırabilirmiyim? bide ben pco var bende hem sağ hemde sol tarafımda
… aşılama tutarmı bide? ..