Dün evde bi temizlik yaptım kv halı yıkamalı elektirik süpürgesi var ve bu süpürgede güç ayarı yok iki kademeli en düşüğü bile felaket kuvetli neyse özetle ben bununla temizlik yapmaya çalıştım ama halıyada yerede öyle bi yapışıyorki zorlamak durumda kaldım karnım bi kasıldı ama çokta umursamadım ama akşam karnım resmen kaskatı oldu 15 haftalık gebeyim bu arada resmen karnım ikiye bölünmüş gibi kaskatı olan kısımla gevşek olan kısım bariz belliydi böyle nasıl diyim ayrı değil ama rahatsız hissettiriyordu ki sabaha kadar uyutmadı tuvalette herhangi bi kanama görmedim. Doktora gitmeli miyim ? Yoksa geçer mi bilemedim ilk gebeliğim tecrubeli kimsede yok yanımda