Öncelikle hayırlı olsun bende yeniyim ilk hamileliğim ve yaşadıklarının hepsini anluyabilşyorum herkes bana çok alıngan olmuşsun ama normal bebektendşr deyip duruyor herhangi absürt birşeye bile ağlıyorum bazen hiç birşey olmuyor yine bakıyorum ağlayacak birşey bulmuşum ben bile kendime şaşırıyorum ve hiç olmadıpım kadar sinirli agrasif ve hiçbir şeye tahammülüm kalmamış hissediyorum ayrıetten bulantı,ağrı vs çekiyorum yani bu durum geçicidir sen sadece anı yala ve üzülmemeye bak çevremdekiler sen nasıl olursan bebekte öyle olur diyolar o yüzden dikkat etmeye çalışıyorum brnfe bu durumlat çok normalmiş