Hamide55- bende sehir dışında geldim sonrasında hem özelde hem devlette takipli olmak istediğim için devlete gittim direk sordular detayli yaptırdın mı diye yaptirmayinca randevu verdiler benim zamanım geçiyormuş 23 haftadaydim yanlış hatırlamıyorsam ertesi güne hemen randevu verdiler girdim daha öncede girmiştim aynı kişide detayliya gayet iyiydi