Merhaba arkadaşlar. 27+5 haftalık hamileyim yaklaşık 3 aydır kasılmalarım var ve progestn magnezyum kullanıyorum. Kasılmalarım ve ağrım çoğaldığında bulunduğum şehirde kadın doğum hastanesi var gece bile gitsem acilde kadın doğum doktoru rahim ağzıma bakıyor açılma var mı kısalma var mı vs. Die. Annemler Eskişehir de yaşıyor. Doktordan izin aldık kendi aracımızla mola vererek Eskişehir e geleceğim. Bir süre annemlerde kalıcam.
Size sormak istediğim, eğer ki mesai dışı veya gece her hangi bir riskli durumda acilde bu şekilde bakılabilinıyor mu? Şehir hastanesi veya osmangazide yoksa sabah polikliniğe mi gitmem gerekiyor sıra alıp. Tedbirimi alıp ona göre gelmek istedim açıkçası orada nasıl oluyor bilmediğim için.