1993kubra Kızlar merhabalar 11 haftanın içindeyim fakat 2 gündür baş ağrısı başladı bende normal mi korkuyorum
saglikciaanne 1993kubra hormonal oluyor canım iki gebeliğimde aralıksız iki hafta çektim bu gebeliğimde iki günde bir muhakkak geçmeden günlerce agriyor
1993kubra saglikciaanne başka bir sikayetim yok Allah’a şükürler olsun ara ara baş ağrısı vuruyor sadece