Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu hastanede enox kan sukandırıcı vuruyorlardı 10 tanede hastane sonrası yazdılar bir günlük vurulmasam sıkıntı yaşarmıyım yarın devam edicem sağlık ocağı kapalı hastanede 1 saat bekletiyorlar dikişlerimdeb dolayı hala acı çekiyorum hamilelikte kan sukandırıcı falan kullanmadım bir rahatsızlığım da yok