seyma0661 Laleesra kaynımın folik asiti düşük çıkmıştı duyunca bende şaşırmıştım doktor bi takviye vermedi ama yemeklerden alması için diyet listesi yazmıştı
ozlem_2727 Laleesra değerlerde düşüklük varsa direk yazıyor Doktorlar ve aslında erkeklerde de kullanımının gerekli olduğu düşüncesi var ama kullanan ve bilen çok az kişi var
Sevgiiss Alpmom__ ben erkeklerin herhangi bir şey kullandığını araştırdığını sorduğunu dahi duymadım 🤣🤣🤣🤣
Laleesra ozlem_2727 kesinlikle bende yeni öğrendim ama hiç denk gelmemiştim çünkü folik asit sadece kadınlar için diye bi algı var bence erkeklerde kan tahlillerinde baktırıp önem vermesi lazım
orkidemm_ Laleesra kesinlikle bence eşli kullanılması gerek çoğu takviyenin günümüz hep kadın odaklı ama bu çok yanlış
Laleesra orkidemm_ benimde eşimde sınırda çıkmıştı doktor vermişti 1 ay kullanmıştı ve o ay hamile kalmıştım bende o sebeple önemli olabileceğini düşünüyorum
Eda42_ orkidemm_ Bence de öyle sperm testi herşey iyi olabilir ama bazen bilinmiyor kalite destekli lazım birşey
Eda42_ orkidemm_ Bunu da ne diyeceğiz ki doktora eşleri malum bazı erkekler zaten sorun yok niye kullanacagim diyor oda ayrı bir sıkıntı
Eda42_ orkidemm_ İşte öyle ama anlaşılması zor bir durum takviye sadece sayısı yada şekil bozukluğu olana veriliyor