Arkadaslar k bakmayın ama kimisi çok uyumsuz iki isim bırakıyor şahsen ben sevmiyorm iki isim özellikle bu aralar çoğu kişi iki isim bırakıyor hadi neysede bari uyumlu olsn çevrede duyuyorm çok saçma iki isimi bırakıyorlar galiba bu devirden sonraki insanların saçma isimleri olucak benm bir oğlum var tek isim bıraktım doktorlar bile şaşırıyor iki isim olmayınca tek isimlidir demi başka yok diyorlar 😅 aynn diyorm biz tek isim bırakıyorz demekki o kadar çok iki isimli görüyorlar bana soruyorlar tek isim mi diye 😂 yanlış anlamayın ama bu aralar tek isim bırakan hiç görmüyorm onun için şaşırdm tabi herkesn kendi tercihi bişey diyemem ama bazıları gerçekten iki uyumsuz ismi bırakıyor. nasib olursa kızım olucak onada tek isim düşünüyorm bakalm