Merhabalar, bugün 40+3 oldum 2 gün önce kontrole gittiğimde dr çatı muayenesi yapacaktı ama yapmadı bende korktuğum için ısrarcı olmadım açıkçası, bebeğimin baş pozisyonu çok aşağıda olması gerektiği yerde ama gelmeye hazır değil sanırım, daha önce çatı muayenesi olmadım ilk gebeliğim suyum gelmeden nişanım gelmeden açılmam olmuş olabilir mi çünkü neredeyse her gün karnımda kasılmaları hissediyorum bıçak gibi bir şey saplanıyor, bu sabahta belimde adet olacakmışım gibi ağrılar var yani diyorum bu gece o gece ama olmadı sabırla bekliyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı muayene olmadığım için açılmam olup olmadığınıda bilmiyorum olabilir mi